Naša priča

Anton Rotar, osnivač

Jednostavno, marljivo, dostupno, principijelno, točno, uredno, s puno ideja i brzih rješenja. Mentor svim zaposlenicima koji su današnju tvrtku stvorili od nule i od kojih puno uče.

Njegov omiljeni vrtni zadatak je briga o voćkama. Svake godine sadi nešto novo, uvijek pazeći da dobro rode, da drveće ima sve potrebne hranjive sastojke i da bude zaštićeno od bolesti.

U svom radu slijedi dobro poznate riječi Winstona Churchilla: „Napori koji su u našoj moći nisu dovoljni. Moramo biti uspješni u tome što je potrebno."

Mateja Rotar, direktorica

Direktorica, koja se brine i o financijskoj strani tvrtke. Uvijek puna novih ideja, vrijedna, energična, mladolika.

Njezin najdraži vrtlarski zadatak je brinuti se za cvjetajuću okolicu kuće u toplijem dijelu godine, nove plantaže cvijeća planira u hladnijem dijelu godine.

"Kad živite s jasnom svrhom, tada naporan rad nije samo mogućnost, već potreba", riječi su Stevea Pavlina koje ih i sama slijedi.

David Rotar, komercijalni direktor

Direktor s pravima idejama i modernim pristupom. Uz izvrsne voditeljske vještine, dobro radi i u timskom duhu, jer je u duši sportaš. Sve se to odražava u njegovom naprednom i energičnom djelovanju, kojem nikad ne nedostaje entuzijazma. Brine o tvrtki Rotar, prodaji, uvođenju noviteta i novih proizvoda.

Na vrtu ćete ga sresti na kosilici, vrtnom traktoru ili sa motornom pilom.

"Najbolji put uvijek vodi naprijed", uvjeren je, kao i autorica citata Helen Keller.

Ana Rotar, pravnica

Energična, nasmijana, marljiva i profesionalna. Veliku podršku pruža u razvoju marki, brizi o osoblju, uvođenju novih proizvoda i razvoju vrtnih centara Eurogarden. Timski rad i dobri odnosi u tvrtki njezin su cilj.

Priroda ju uvijek nadahnjuje, ali više voli dizajnirati zanimljive kamenjare s ukrasnim pijeskom, korom i vrtnim figuricama.

U svom se radu drži misli Johanna Wolfganga von Goethea: "Ono što radiš, uvijek to čini pametno i uvijek misli na kraj."

Špela Rotar, briga o kupcima

Vrijedna, otvorena, jednostavna i nasmijana. Brine o zadovoljstvu kupaca i brzo riješenim prigovorima. Iznad svega želi zadovoljnog kupca i zato je usredotočena na uspješno rješavanje problema i reaktivnu komunikaciju s kupcima. Svjesna je da je i odnos nakon prodaje vrlo važan.

U slobodno vrijeme uživa u sadnji povrća, njegujući svoj povrtnjak i biljni vrt.

Snažno vjeruje u misao Henryja Forda: "Ako mislite da nešto možete učiniti, u pravu ste. A ako mislite da nešto ne možete učiniti, također ste u pravu."