Ponedjeljak, 10. Siječanj

Eurogarden i Ramda predstavljaju se na Expo Dubai 2020

Širenje na strana tržišta

Gospodarski rast i bogato iskustvo doveli su Eurogarden i brend Ramda na put koji vodi ka ambicijoznoj i izazovnoj poslovnoj budućnosti. Tako će se Eurogarden i brend Ramda predstaviti na Expo 2020 u Dubaiju početkom sljedeće godine.

Na sajmu Expo 2020 u Dubaiju bit ćemo prisutni od 17. veljače 2022. do 23. veljače 2022., stoga ljubazno pozivamo sve koji će u to vrijeme posjetiti Dubai da nas posjete u slovenskom paviljonu. Za sastanke se možete unaprijed prijaviti na info@eurogarden.si.

Na koji način će se tvrtka Eurogarden te bredn Ramda, koja ima vrtne centre Eurogarden na Dobrovi kod Ljubljane, Krškom i Splitu, predstaviti na Expo 2020?

Na Expo 2020 Dubai će tvrtka predstaviti svoj brend RAMDA, koji se smatra vrhunskim slovenskim brendom s više od 30 godina tradicije. Naime, dio je tvrtke ROTAR koja nudi kvalitetne proizvode za uređenje i vrtlarstvo, kako hobi tako i profesionalnog programa. RAMDA je zapravo brend vrtnih strojeva, alata, zaštitne opreme i pribora za vrt, dom i uređenje eksterijera. Proizvodi se proizvode i razvijaju u najprepoznatljivijim tvornicama diljem svijeta, zbog čega je brend RAMDA poznat po kvalitetnom dizajnu i trajnosti proizvoda. Radi se na najboljim materijalima, pri čemu se ne zaboravlja dizajn i estetika. Sve to svake godine nadopunjuje tim stručnjaka.

Osim što smo brend koji nudi sve za male i velike vrtlare, od hobija do profesionalnog programa, predstavit ćemo i naše baterijske artikle koji prate zeleni globalni trend i naglašavaju važnost zelenog planeta.

Koja je svrha odnosno cilj predstavljanja na Expo 2020?

Osnovni cilj je predstavljanje brenda RAMDA koji ima dobar t.i. 'price performance', odnosno prati kvalitetu a ujedno je i cijenom iznimno pristupačan. Na Expo 2020 predstavit će se i brend EUROGARDEN koji trenutno ima tri vrtna centra u Sloveniji i Hrvatskoj, s naglaskom na mogućnost franšizinga u inozemstvu. Osim toga, veliki naglasak stavit ćemo na online prodaju, jer online trgovina eurogarden.eu kupcima nudi više od 30.000 artikala kako za profesionalce tako i za vrtlare amatere, šumare, poljoprivrednike i naravno za sve koji žele estetski urediti svoj dom ili eksterijer.

Koja su vaša ciljana tržišta u inozemstvu u sljedećih 5 godina?

Ciljano tržište je prvenstveno europsko. Svim našim planovima pristupamo vrlo strateški. To znači da želimo prvo izgraditi stabilnu poslovnu mrežu u jednoj regiji, a zatim proširiti svoje poslovanje na druge regije. Težimo profesionalnosti, pa stvarima pristupamo planski i strukturirano te, naravno, promišljenim poslovnim potezima. Naše uspješno poslovanje dokazuje i ovogodišnja jubilarna godina  - 40 godina tvrtke Rotar.

Koja poboljšanja i razvoj planirate u kratkoročno?

U svom poslu neprestano težimo razvoju, jer je konkurencija, baš kao i mi, cijelo vrijeme vrlo aktivna. Zato veliki naglasak stavljamo na digitalizaciju, a time i na unapređenje poslovnih procesa kako za krajnje kupce tako i za naše poslovne partnere.

Što za vas znači predstavljanje na Expo 2020 i kada ćete se zapravo predstaviti u Dubaiju?

S obzirom na to da tvrtka ROTAR ove godine slavi 40. godišnjicu postojanja, želimo napraviti korak naprijed u svom razvoju i predstaviti naše brendove na globalnoj razini. Ujedno, želimo prenijeti poruku našeg obiteljskog poduzeća da nam je svaki kupac i svaki klijent važan i smatramo se partnerom od povjerenja. To se očituje i u utvrđenim vrijednostima tvrtke, gdje na poslovne procese i tržište brzo reagiramo, jednostavnom strukturnom organizacijom i uvijek nastojimo pronaći najpovoljnije rješenje. Ujedno želimo prenijeti poruku 'ZELENA SLOVENIJA' kroz koju se Slovenija predstavlja na EXPO DUBAI 2020. Priroda je srce planeta i neka ZELENI PLANET postane srce nas svih. Stoga potičemo ljude da s RAMDA proizvodima brinu o svom vrtu, domu i okolini, dok uživaju istovremeno brinu i o svom zdravlju.

Natrag